torsdag, april 19, 2007

Dagen då allt går snett


Funderade på om jag skulle skriva ett litet flummigt inlägg imorse men tydligen var några hjärnceller vakna då för dom tyckte inte att det var någon bra idé.
Idag går allt motströms. Ingenting som brukar fungera fungerar idag. Har helt plötsligt 100 miljoner grejer jag måste göra för allt som har gått fel och i detta landet där ingen pratar engelska så ser jag verkligen fram emot utmaningen...
Eftersom jag vet att alla nyfikna människor vill veta vad som går fel när saker går fel så ska ni få ett smakprov:
Vattnet som fungerade alldeles utmärkt när jag kom hem men helt plötsligt nu så finns det inget vatten. De bygger om i en lägenhet på första våningen så det är säkert därför men jag tycker att det hade varit trevligt om de hade sagt till i förväg eftersom städerskan kommer om en timme... (fast om de hade förvarnat så hade jag säkert inte fattat vad de sa ändå) Oooh detta kan bli kul! Nina och städerska jagar vatten...

Följetongen i tredelar fortsätter senare i eftermiddag!

Inga kommentarer: