söndag, april 15, 2007

Blogger vara dum

När jag känner för att skriva ett inlägg vill den inte släppa in mig? Nytt alkolås för internet? Nej det kan inte stämma eftersom jag enbart har druckit vatten i överflöd idag. Men varje gång jag känner för att skriva ett nytt (och alltid lika intressant inlägg) så går det inte att komma in... Mystiskt tycker Nina och går ifrån datorn för att när en ny briljant idé till ett inlägg poppar upp i hjärnan försöka på nytt.
Efter ett visst antal försök så orkar Nina inte mer och går och kollar på ett par hundra episoder av Dr House och knaprar på rostade solrosfrön som en annan fågel.
Nu däremot när Ninas hjärna är trött och idélös så funkar naturligtvis bloggen alldeles utmärkt och därför kommer ytterligare ett meninglöst inlägg till högen med tidigare meningslösa inlägg (de andra har jag ingen ursäkt för).
Kanske jag har vasculitis som verkar vara den första grejen alla läkare i House gissar på i avsnitt efter avsnitt... But hey what do I know! I'm just a tired med student who really needs her beauty sleep!
Good nite, sleep tight don't let the bedbugs bite

Inga kommentarer: