lördag, april 28, 2007

Family guy

Ja intressant kväll minsann! Efter en liten filmsnutt här hemma som knappt är värd att nämna vid namn. Men mot bättre vetande så gör jag det ändå! Epic movie. Så var det gjort.
I alla fall så åt jag och K middag och sen kom O över as promised. Vi drack lite vin, satt och pratade och sedan såg en serie som bara var såååå länge sedan jag såg något avsnitt av! Family guy! Haha så kul! Men min personliga åsikt är trots allt att American Dad (en annan serie av samma människa) är mycket roligare. Sen så hade O även med sig Borat som jag såg lite av början och slutet på. Jag har även till denna filmen en liten kommentar. L/J VAD tänkte du på när du ville se denna filmen?
Ja i alla fall ar jag suttit uppe och hållt K sällskap för hon åker till vårt grannland om två timmar! Men nu är jag trött och ska sova så nu får hon underhålla sig själv!
Tidigare så agerade jag även sekreterare åt O på Ks dator med att försöka skriva talet han dikterade på norska på en dator med norskt tangentbord (tastatur). Det gick...sådär!
Natti natti

Inga kommentarer: