tisdag, april 24, 2007

En dålig dag

Detta har inte varit en bra dag! Inte någonstans! Jag vet inte varför och kan inte förklara det men det enda som egentligen har hänt är immunoliógin imorse. Fast det är enligt min mening tillräckligt för att förstöra vilken dag som helst! Men jag har i alla fall varit grinig och trött hela dagen!
Därför var det extra skönt att få en liten break och komma ut hemifrån en liten stund. Jag som är så folkskygg brukar ju spendera ganska så mycket tid här hemma men ibland klättrar till och med jag på väggarna! I alla fall så åkte jag och herr A ut till ett ställe långt ute mitt i ingenstans (haha så illa var det inte typ ca en 3 hållplatser med buss från my place men ändå ) till en liten restaurang. Där serverade dom de absolut största pannkakor jag har sett i hela mitt liv! Seriöst jag har aldrig varit med om något liknande! Fanns dessutom hur många som helst att välja från!
Det blev tillslut en pannkaka med jordgubbskräm! När den kom in så var den ihoprullad och en halv meter i diameter! Jisses alltså! Men god var den men jag orkade inte ens äta upp halva så det fick bli en "doggy-bag" hem! Då har jag något att äta till kvällsmat och middag och kvällsmat och frukost och kvällsmat i alla fall!
Nu får jag fortsätta med det nyttiga pluggandet! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina!! Kom hem från Idre igår o jääädrar va mycke ja har o ta igen från din blogg :P ja får läsa ett par inlägg om dagen :) När kommer du hem från Ungern nästa gång?? :) nee, Nu ska jag läsa vidare neråt i din blogg :) Men ha det fint så hörs vi!! Kraaam