onsdag, april 04, 2007

jisses

Det är svårt att hålla igång min vanliga bloggtakt här i Svergie märker jag. Det beror på flera saker: När jag har jobbat är jag helt död och jag måste ta itu med de grejer jag har att göra hemma innan jag tar tag i typ data/tv ofta vinner tvn och mitt favvoprogram Mythbusters. Andra anledningar är att min kära syster har skaffat sig Sims 2: Året runt extension pack så hon ockuperar den bra datorn mest hela tiden...
Well igår efter jobbet gick jag på stan med K och V och vi fickade och spanade runt i affärer etc. sen åkte jag hem med kommunaltrafiken! Wow jag är djupt imponerad av mig själv just nu!
Idag har jag varit och letat skolavslutnings/balklänning till/med syster yster och det sökandet lyckades..
Nu är mina fötter döda och naglarna svarta och jag tänker gå och lägga mig för imorgon blir det upp tidigt för att lämna in bilen för däckbyte...
Ciao

Inga kommentarer: