onsdag, april 25, 2007

Problemet är löst!

Jag vet varför jag har varit grinig de senaste dagarna. Svaret låg framför mig precis hela tiden! Jag har sagt det förr och jag säger det igen vädret! Igår var det lite kallare och solen kom och försvann hela tiden (det i kombination med immunologi kan göra vem som helst till ett monster)...
Idag vaknade jag av att solen hade tagit sovmorgon och huvudvärk hade tagit dess plats... Great! Har nu målat naglarna svarta i ren och skär protest. Men tack och lov så ska det tydligen bli 28 grader till helgen enligt min informatör på skolan! Hoppas att det stämmer!!!!
Tja sen så regnade det en skvätt när jag promenerade hem idag... Det var hmmm trevligt! Att få regn på sig efter en och en halvtimme med att testa alla sinnen som finns. Folk som lyser in i ögonen med ficklampor, sniffa på olika dofter, kollar halsen, lyssnar efter ljud samt mobbar sättet jag ser på ;) Inte konstigt att jag var yr i skallen efter en sådan lektion!
Avslutar detta inlägget med en Dr House kommentar:
-Well I'm evil
- Evil people don't say they're evil....
Antar att jag är undantaget som bekräftar regeln?

Inga kommentarer: