lördag, april 14, 2007

Då var det helg!

Ja igår var det hur trevligt som helst på kvällen. Eftersom vädret är så underbart just nu så efter skolan gick jag K,O och R och satte oss på Coffeins uteservering och drack lemonad och kaffe och bara hade det trevligt.
Sen var vissa delar av gruppen väldigt glass sugna och vi bestämde oss för att gå och sätta oss på Replay's uteservering. Dom hade dock inte börjat med glassmenyerna än (BU!) men vi satt ändå kvar för här stannar solen kvar längst.
Jag kanske inte behöver säga att det fortfarande ser ut som om jag har min topp på mig och att jag har "glasögon" i ansiktet? Haha nej glasögonen var väl att ta i men lite färg fick man i alla fall.

Efter hela replayhistorien så gick vi hem till Casa de N och K! (J heter det så på spanska?)
Här såg vi på film. Mina barndomshjältar (nu snackar vi typ dagis) TMNT! Men filmen var sjukt dålig. Nej Nej Nej.

Men nu ska jag iväg och äta frukost på Gelati!
Tjipp

Inga kommentarer: