onsdag, januari 31, 2007

Welcome to London

This is Nina reporting straight from St giles hotel just of oxford street:)
Vi har varit och sett Evita och Phantom of the opera... Ikvall blir det the mousetrap (tyvarr ingen Wicked denna gang) Har skavsar pa fotterna efter att ha gatt in ett par nya skor genom london igar efter att ha firat pappa med champagnefrukost pa hotellet och idag sa har vi varit pa brittish museum. Det finns bara ett visst antal dagar som nina kan ga utan att se ett lik darfor kollade vi in sarkofagerna efter kleopatra an en gang!
Men nu e det tillbaka ut pa oxford street som galler!
cheers

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, shoppa loss för mig också! Har du hälsat på Sherlock också? Minst en Strongbow innan du åker hem, unga dam! Eller drick en från mig också, ty jag e numera nykterist och nästanvegetarian. Mitt kaffe och min choklad har de dock inte lyckats lura av mig än... Puh!

Anonym sa...

Ah, heldiggris, fikk du med deg noen bra souvenirer?

På tide å komme deg nedover nå snart, nytt semester! Juhu!