söndag, januari 14, 2007

Fortsätter

med en liten beskrivning av helgen!
Var bara hemma och slappade efter jobbveckan i fredags och såg på Golden Eye med Popps och natta och sen började vi med World is not enough men jag var trött så jag gick och lade mig! på lördagen så var jag med natta och hennes kompisar på Polhems gymnasiet! Det var hur kul som helst där och jag tror att det kommer att bli en superbra skola! Sen på kvällen så var det ut till kungälv för Es födelsedags/hejdå träff! Det var oxå jättekul även om mina kunskaper i NE spelet är väldigt begränsade men jag och Maria lämnade över uppgiften att svara på frågorna till Balder!
Jag kom hem halv fyra imorse efter en timmes körning i bil för att släppa av div deltagare runtom istan i full storm! Vaknade av hur hårt det blåste tidigt imorse och idag har jag verkligen inte gjort någonting! kollat på film, strukit tvätt samt försökt lösa rubik's kub! det sista har väl gått sådär! E dessutom lite deprimerad eftersom det har slagit mig att alla åker snart!
Nu ska jag försöka göra något vettigt! kram

Inga kommentarer: