måndag, januari 15, 2007

Brunch och organiserat kaos!

ja herregud dagen har verkligen svischat förbi i ljushastighet! Det var först upp och köra syster till skolan sen hoppa in i duschen och medans jag väntade på att håret skulle torka så satt jag lite framför datan och helt plötsligt så var klockan på något magiskt sätt 10.10 och Nina var sent ute! Stress och afrohår senare så satt jag i bilen för brunch med E&I! Sen var det vidare till jobbet där hela eftermiddagen var ett organiserat kaos med massa att göra fast ingenting speciellt hände egentligen! Så det kan bli! Men det var ögongodisvarning på hög nivå! Hela två av mina favvo-ögongodisar från det stora sjukhuset trillade in på min lilla avdelning i eftermiddags. Koncentrationssvårigheter? Oh ja! Dreggelspåren återfanns genom hela korridoren! Cara mia!
Nu är kroppen pigg och knoppen trött! Illa ska upp okristligt tidigt imorgon igen och min mobil dog precis när jag slutade för dagen! Typiskt!

Inga kommentarer: