tisdag, januari 23, 2007

Nej men snö???!!!

Jaha precis när man trodde att snön skulle slaska bort så ramlade det flingor från himmelen igen... Jag som hade velat ha klänning på mig idag men ack nej ack nej! Det var så fint att springa runt inomhus och titta ut och se stora snöflingor falla från himmelen!
Sen efter jobbet så var det iväg genom Götet på det alldeles utmärkta vinterväglag som helt plötsligt gjort att alla människor förlorat allt vad trafikregler heter! Iaf vi åkte till Mr Minit och hämtade de fem par skor jag lämnade in för sulning och omklckning igår! Killen som tog emot skorna stirrade lite lätt konstigt på mig men han kollade väl in hårfärgen samtidigt...
Nu har jag var hemma en liten stund och gjort en överraskande god fullkornspizza med mozzarella till middag samt en caipirinha cheesecake...
Dagens alla strapatser är iaf till ända och Nina tänker blunda nu!
Godnatt

Inga kommentarer: