fredag, januari 26, 2007

Ninas dag


Nu när jag har fått av mig all grönsjuka så tänkte jag att jag skulle berätta lite om vad jag har gjort idag! Jag har varit ledig från jobbet (slutade ju igår så det var ganska logiskt), jag kunde dock inte slita mig ifrån mitt älskade sjukhus så idag så terroriserade jag de stackars läkarna på operation (de blir aldrig av med mig, jag är överallt!!!) Det var sjukt kul! Jag njöt (om man nu kan säga det) i fulla drag men det var ändå lite konstigt att sluta tolv (färre operationer på fredagar) men jag hann se en del grejer.
Sen när jag kom hem så var Zita här så då kunde jag ju inte göra alla grejer i huset som mommy hade sagt åt mig att göra så då var det ju bara att sätta sig och se på en serie... Ja herregud det gjorde nästan ont i hjärtat att behöva se en serie men jag offrade mig...
Nu ikväll har Natta haft kompisar över och jag har gömt mig i ett hörn någonstans i huset...
Nina är väldigt väldigt väldigt trött ikväll det har vart en ansträngande vecka CACC"B" så nu ska hon inte babbla i mössan mycket längre till utan så fort som naths kompisar försvinner ska jag krypa till kojs!
Natti Natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du fixade tfn nummer till alla ögongodisarna nu ;) Har lärt mig rensa fisk idag - det du! Och fått en inbjudan att besöka Nice. Is nice, aj lajk!