fredag, januari 26, 2007

Knös




För alla er därute som egentligen i hemlighet tycker att jag är en lite brat men bara inte vågar säga det till mig så kan jag bara säga att jag har fått generna från någon. Nu nästa vecka så är det som de flesta vet en ganska intensiv period för mig eftersom min käre fader fyller jämt... Idag var det mottagning från jobbet och Nina fick agera färdtjänst efter jobbet för han klarade inte av att transportera hem sina presenter själv... Vill ni ha ett smakprov på vad han fick??? Tänkte nästan det här kommer en kort lista




  • 37 flaskor vin, samtliga rödviner


  • 9 st champagne flaskor (3 Lanson, 2 taittinger, 2 Bollinger, Moët & Chandon och Veuve Clicquot)


  • Lagavulin


  • Driver


  • 2 x Presentkort på St: jörgens GK (xxxx)


  • Silvervas (xxxxx)


  • Blommor: Bland annat 30 tulipaner, 20 liljor, 20 orkidéer och minst 5 rosor1


well jag säger bara som jag sa till pappa; Antingen så är folk väldigt rädda för dig eller så har du många bra vänner. jag kläckte även ur mig: Jag hoppas inte polisen stoppar mig i nykterhetskontroll nu igen med allt detta i bagaget...


1 kommentar:

Anonym sa...

Visste inte att du brukar bli stoppad i nykterhetskontroller. Hm, är det några spännande historier jag har missat nu? ;) Å om far din behöver hjälp med all champagnen så kan jag väl offra mig på en flaska eller två, bara för att jag är så otroligt snäll och välvillig!