torsdag, januari 11, 2007

Det slog mig för ett tag sedan att helt plötsligt så har alla jag känner bestämt sig för att göra en Nina som jag har bestämt mig för att kalla det! Alla lämnar stan! I början var det bara kul att höra en och en som berättade att de skulle iväg men nu börjar jag undra vilken slags terror-organisation som ligger bakom denna massutflyttning! Så J, E, S, I jag väntar otåligt på svar!
Nej nu ska jag sluta tjura:) Jag är faktiskt hyfsat pigg denna dag trots att jag blev uppkörd för att vara transportservice idag igen. men idag e detta lite positivt för då slipper jag kommunaltrafiken och kan ta bilen till jobbet senare i eftermiddag!
Igår var jag på café med R det var trevligt och nu kanske jag borde försöka lokalisera mina gamla gymnasievänner som man har tappat lite lätt kontakten med!
Ciao

Inga kommentarer: