söndag, januari 14, 2007

Börjar sammanfattningen

av helgen med en liten lista!
Ta det för vad det är och tycker ni den verkar tråkig så läs den inte då!

Favoritalkohol: Tja vodka går ju att använda till rätt mycket så det får väl bli det. Alternativt ett glas vitt vin.
Favoritfärg: Blått, rosa och svart
Framtidsplan: Förhoppningsvis en läkarexamen
Tre prylar till en öde ö: Ipod, en bok och någon trevlig person att tjattra med
Är du vegetarian eller vegan? No, men jag äter bara måttligt med kött
Hur många har du kysst? Ja du
Hur många piercings har du? Well jag har ju i naveln och så två i öronen då...
Två saker du skulle vilja ha: Oj! jag vet inte
Önske hångel: alla som känner mig vet att det är bara han som gäller
Pommes eller mos: Mos
Strand eller storstad: Lite av varje
Något alla vet om dig: Att jag är en riktigt skruvad människa?
Vad blir du glad av? Härliga människor, kramar och naturligtvis uppskattning för saker jag gör
Vad gör du när du blir ledsen? Jag drar mig undan alternativt pratar med någon av mina "psykologer" om det.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Ehh jag vet inte? Något jag behöver?
Vad längtar du till? Fint väder och London
Favorit land: Måste nog säga england
Favorit stad: London
Favoritsnabbmatställe: McD?
Vad har du i glaset? kaffe vad skulle det annars vara?
Sagofigur: Meg i Herkules
Favoritte: Kobbs thé eller Ricola thé
Favoritglass/ar: Kaktus/Lime sorbet eller violglass
Vilken film får dig att gråta? Pay it forward
Vad är skönhet? Beauty lies in the eyes of the beholder
När grät du senast? Kommer inte ihåg det var ett tag sen nu
Vad är du rädd för? Spindlar och höjder
Vem är du rädd för? Ehh I don't know
Maträtt du avskyr: Chilli con carne eller lever! Sorry kommer aldrig att gilla det
Favoritgrönsak: Gurka
Favorit frukt: Fuji-äpplen
Grönsak du avskyr: paprika
Frukt du avskyr: Är inte jätteförtjust i citrusfrukter
Vad åt du till frukost? En smörgås
Gillar du svarta kläder? Yes
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Belsebub
Brukar du svära mycket? Tyvärr
Största misstaget som du begått? Iiiingen aning? Kanske berätta för I om igel;)
Har du pojkvän? No
Nått du ångrar att du inte har gjort: Massor av saker
Är du kär? Konstigt svar kanske men jag vet inte om jag är det eller inte
Hur tidigt stiger du upp? Frågan borde vara hur sent...
Gillar du att slåss eller? No inte om det inte är karate det är frågan om karate
Hur många timmar sover du per natt? När jag är ledig: alldeles för många men när jag jobbar/går i skolan alldeles för få!
Saknar: mina saker hemma i ungern
Kan du stå på händer? NEJ
Favoritserie: Grey's anatomy
Gröna eller röda äpplen? Röda om det är Fuji annars gröna
Bra musik video just nu: Den här!
Har du raggat på internet? No
Bästa barnprogrammet: Allt som har med disney att göra

Inga kommentarer: