torsdag, januari 25, 2007

En seg morgon!


usch och fy det var svårt att ta sig upp imorse! Jobbet började förjävligt igår men bättrade sig helt klart mot slutet med shit vad trött jag var! Sen hade popps inte fått mitt mail om att han skulle köpa mer Caipirinha mix (skulle göra caipirinha cheesecake till jobbet idag) så efter dödsdagen var det bara att knalla iväg till Ica klockan 22... KUL! Jag behöver väl inte tillägga att de inte hade någon Caipirinha mix... Så när jag kom hem vid halv elva så var det bara att ställa sig och prova med mojito mix istället. Blev inte lika bra men jag orkade inte bry mig...

Imorse så var det att köra Natta och co sen åkte jag ut till Coop och köpte min mix och gjorde en ny cheesecake som nu står i frysen... Det är godare med Caipirinha och bara bäst är gott nog. Den fjuttiga Mojito-caken tänker jag putta över på mammas jobb innan jag börjar! Moahaha

Nu har jag druckit lite kaffe så nu ska jag fixa till mig lite (ser ut som en zombie) så adios amigos!

Inga kommentarer: