onsdag, januari 10, 2007

Jaha så var det en ny dag!

Blev väckt avv terror-syster yster idag! Hon ville ha skjuts till skolan! FINE!!! Jag släpade mig upp och körde iväg henne und der kompisgäng till skolan då då! Sen så åkte jag hem och gick och lade mig på soffan och satte på Friends! Det är ju trots allt min lediga dag idag! Men jag frös för jag var så trött så jag gick och hämtade mitt täcke! Katzing kom och höll mig sällskap också! Hon purrade och var inte jobbig alls! Helt plötsligt så vaknar jag! Det är tre timmar senare och telefonen ringer! Jaha där försvann förmiddagen och vad värre är jag är fortfarande jättetrött så man undrar allt vad som skulle ha hänt om inte min kära mor hade ringt! Katzing var helt borta, hon ligger väl och tuggar på någon sladd i en vrå.
Känner att jag kanske inte borde skriva inlägg när koffeinnivåerna är låga och det blinkar Warning skyltar i huvudet! Well well det är kanske någon underhållning ändå!

Nu ska jag gå och försöka fixa lite mat! Kram

Inga kommentarer: