tisdag, januari 23, 2007

Lite glömd info!


Jag tänkte bara bidra med lite roligt/intressant/övrig information som jag har glömt under den senaste tiden! Det har varit lite mycket på jobbet så jag får använda det som ursäkt helt enkelt;)


  • Polisen var så vänliga att kontrollera att jag var nykter när jag skulle köra till jobbet i fredags för ett möte klockan halv tio på morgonen! Efter att de hade konstaterat denna uppenbara sak så sa dom ha en trevlig dag och släppte en av gbgs värsta bilister ut på vägarna igen utan den minsta bot... Går det utför med polisväsendet eller vad? Nu fångar ju varken fartkameror eller polismän skurkar...

  • Jag har förvandlats till en mycket farligt person! Jag sticker numera folk helt utan anledning(haha skoja bara men det har varit väldigt mycket venprover det senaste) Dessutom ska jag "praoa" på operation på fredag! Det ska bli kul! Nina and her ögongodisar ;) Can't wait!

  • Jag vete tusan hur jag ska få plats med alla grejer hem igen! Jag inhandlade en ny handväska i helgen och jag börjar få lite panik! Men jag får göra som jag brukar och lämna några av mina kära ägodelar här hemma i väntan på bättre tider! Tror natta kommer bli glad! Nina kommer gråta krokodiltårar!

Inga kommentarer: