lördag, januari 20, 2007

Massor har hänt!

Ja det här verkligen hänt grejer sen sist! Jag har haft E&I över på chokladfonduekväll för att gör något trevligt innan E åker ner till milano som hon nu har gjort! Dessutom har hon hunnit att komma fram helskinnad och jag har hunnit jobba färdigt för veckan! I går så var jag helt otroligt nog ledig från jobbet men var ändå tvungen att åka in till sjukhuset för att vara med på ett informationsmöte om VAC pumpar! Det var faktiskt riktigt intressant och eftr det så åkte jag ner till stan och fikade på and the bakery tillsammans med J! Senare på kvällen så gick jag, N och pops på Lögn i helvete på Lorensbergteatern! Den var helt okay och stundtals väldigt rolig men låt mig bara säga att jag har sett mer av Robert Gustavsson och Peter Dalle än vad jag ville;)
Idag när jag gick upp så snöade det! Jag kan knappt tro det! Och med den riktigt trevliga turen jag har så är det naturligtvis idag som vi ska ner på bröllopsfest...till SMÅLAND!!!! så om vi inte hör något mer från Nina så sitter hon fast i en snödriva någonstans söder om GBG! mamma är dessutom helt hysterisk över att vi ska åka i snön och håller på att göra oss galna genom att springa runt och kolla om vi har fullladdade mobiltelefoner allihopa! Ifall vi skulle fasta någonstans där inga telefoner finns att nå!
Tjo på er allihopa

Inga kommentarer: