tisdag, januari 09, 2007

Film och försovning

Ja igår kväll så var jag och min lilla vän S på bio! Vi har väldigt dåligt med tid att umgås på när jag är hemma så detta såg jag verkligen fram emot1 men dagen började så långt före biobesöket... Var tvungen att stiga upp för att gå till jobbet okristligt tidigt! det behövdes kopiösa mängder med kaffe för att komma igång. illa illa! Men allt sådant går bra så länge det finns grejer att göra! men vid ett-tvåtiden så hände ingenting och Nina blev trött...
Efter att ha slutat vid halv fyra tiden så var det dags att åka och träffa min söta lilla vän S! Det var hur kul som helst att gå och fika och sen transkade vi iväg till Bergakungen!
Vi såg:
The Black dahlia

Här förljer en ytterst kort recension:

Detta var inte min typ av film. Jag tyckte inte den var så bra.

Godnatt

Inga kommentarer: