tisdag, oktober 12, 2010

Yes, you can run this way

Hej hopp. Igår så var jag på jobbet tills klockan var 18.50. Det var så mycket att göra. Fullt ös hela dagen. Direkt efter jobbet skyndade jag mig iväg till Peppes det det var måndagsmiddag med ATgänget. Alltid lika trevligt. Senare på kvällen blev det film. Allt detta gjorde att jag var HELT DÖD idag när jag skulle upp till jobbet. Fy tusan. Ikväll så lägger jag mig tidigt säger jag bara. Efter jobbet idag så var det så himla klart fint höstväder ute att jag bara var tvungen att ta en liten löptur. Tänkte ta och springa till Bratleparken för där hade jag hört att det skulle vara fint. Jag säger bara som så att det var tur att jag hade karta med mig för att jag sprang vilse hela tiden. Men fram kom jag och hem kom jag. Superskönt liten runda.

Hi! yesterday I finished work at 6.50 pm. It was superbuzy. Non-stop the entire day. Straight after work I had to hurry to Peppes for the internmonday dinner. Always nice! Later that night it was movie time. Which lead to the fact that I was DEAD today when I had to get up for work. Shit. Tonight I'm going to bed early that's all I have to say about it. After work today I felt I had to do a jogging session. It was a clear nice autumn day so I thought I would run to the Bratlepark where I've hear it's nice to run. It was lucky I brought a map because I kept getting lost. But I gt there and I got home. A nice easy session.

Inga kommentarer: