tisdag, oktober 19, 2010

Finally

Ja då har det hänt det som jag misstänkte skulle hända hela tiden. Jag har blivit smittad av något barn. Det är i alla fall inte röda hund utan bara lite halsont och huvudvärk ;) Det vill säga inget jag inte kan hantera. Fast lite tråkigt är det för imorgon är det som julafton på jobbet. Kan inte säga mer än att jag har väntat på denna dagen sedan jag började min praktik. Ska bli spännande! Men ikväll så är det vila som gäller så jag kan hänga med på allt imorgon.
Igår så var det verkligen skitväder här i Fredrikstad och jag spenderade kvällen med att dricka thé hos en kompis. Idag är det superfint höstväder igen. Hurra! Nu ska jag bara sätta igång med packandet också.

Finally it has happened. I've been waiting for this since I started my practice. Some child passed on something to me. at least it's not german measles or anything just a sore throath and headache. But it's a bit sad because tomorrow will be like christmas at work. I've been waiting for this day since I started my practice and I want to be on top of my game. It's going to be so exciting. Can't tell you more unfortunately. But tonight I'm going to rest so I'm ready tomorrow. Yesterday it was so crappy weather that I spent the evening drinking tea at a friends house. Today it was supernice once again. Yay! Now I inly have to find time to start packing as well!

Inga kommentarer: