söndag, oktober 10, 2010

Tired

Herregud jag är helt död. Var ute och tog ett glas vin eller två med delar av kirurggänget. Det var väldigt kul speciellt när vi gick ut och dansa efteråt och jag hade alldeles för många avsnitt SYTYCD i ryggen så jag var superglad över att få dansa.
Idag är det dock segt som skam. Tvingade upp mig vid halv tio tiden för att inte vrida helt på dygnet eftersom jag ska upp till jobbet imorgon. Fy fasen alltså. Det gick bra de första timmarna men sedan var jag tvungen att ta och lägga mig ner en timme på eftermiddagen. Naturligtvis kunde jag inte sova men det var skönt att bara vila kroppen. Annars har jag mest hängt hemma hos en kompis och ätit middag och sett massa film och shows. En riktigt trevlig dag trots allt men jag kommer nog sova gott inatt.

OMG I'm dead. Went out yesterday and took a glass of wine or two with the people from surgery. It was so much fun especially since we went out dancing afterwards. I've seen to many episodes SYTYCD the past couple of days so I was so happy to go dancing.
Today I'm paying the price. I'm sooooo tired. Forced myself to wake up at 9.30 so I didn't change my sleeping rhyth too much since I have to get up for work tomorrow. The first couple of hours went completely fine but then I had to take a nap in the afternoon. I didn't fall asleep but it was nice just to rest the body. The rest of the day I've been at a friend's place eating dinner and watching movies and shows. A really nice day but I think I will sleep very well tonight.

Inga kommentarer: