fredag, oktober 29, 2010

new library and spinning

hej! jag har dessa dagarna bott på det nya biblioteket som har öppnat i stan. Helt underbart fräscht och fint. Synd bara att det ligger på andra sidan stan från där jag bor just nu, Jaja man kan inte få allt.
Idag var jag och tränade spinning igen och herregud jag kommer inte kunna gå imorgon/övermorgon! Hela kroppen gör ont! Men det är en skön känsla det med! Ha det bra nu ska jag iväg på pubquiz.

Hi! I've been living at the newly opened library these past couple of days. It's great, airy and wonderful. Too bad it's on the other side of the city from where I live now. Well you can't have everything.
Today I went to spinning. First time since I've been back. OMG. I won't be able to walk tomorrow! The entire body hurts. But it's a nice feeling too. Take care! I'm on my way to pubquiz!

Inga kommentarer: