måndag, oktober 25, 2010

Workin'

hej hopp! Vaknade pigg och utvilad klockan halv nio av att det var för jäkligt kallt här hemma. Sedan har det varit full fart. Har organiserat en hel hög med papper som har växt medans jag var i Fredrikstad. Skrivit på mitt nya hyreskontrakt (jippie!), organiserat mina notes till alla tre exams som kommer nu i november. Bokat in mig och syster på klättringskurs i december. Ringt massa samtal. Skrivit packningslista(har inte kommit till kritan och verkligen börjat packa än). Fixat mitt nya inloggningsätt på internetbanken som är jäkligt mycket mer komplicerat än mitt gamla sätt. Snyft. ska gräva fram mina vinterkläder från vinden också. Shit jag drar till Ungern imorgon!! Haha detta liv är bara fantastiskt! Live it like there is no tomorrow. Det är exakt det jag sysslar med just nu. Men nu ska jag springa. Ska tydligen möta syster i stan snart. Ciao!

Hi! Woke up well rested at 8.30 because it was so damn cold in the house. After that it's been going non-stop. I have organized a pile of papers that have grown during my time in F-stad. Signed my new rental contract (yay!). Booked a climbing course for sis and me. Made some phonecalls. Wrote down what to pack (haven't started packing yet). fixed the new way I have to log in on the internet bank. This new way is more complicated than the old way :(. I'm going up to the attic to get my winterclothes. OMG I'm going to Hungary tomorrow! Wow this life is amazing. Live life like there is no tomorrow. that's exactly what I feel I'm doing right now. Now I have to run. I'm apparently meeting my sister in the city.

Inga kommentarer: