tisdag, oktober 26, 2010

Travel4you

Hej hopp här sitter jag i taxin som ska ta mig från BUD till Pécs. Dessvärre så var mitt plan en hel timme sent (jäkla wizzair) så taxin jag egentligen skulle med var tvungen att åka (de får max låta en medpassagerare vänta i 2½h). Det fanns ändå en fin taxi väntandes på mig när jag kom till flygplatsen men nu måste tyvärr jag vänta på en medpassagerare som kommer kl 16.55 med ett flyg. Lite segt men chauffören körde till en supermarket så jag kunde handla lite saker och ting och dessutom så finns det trådlöst internet i taxin. Hurra!
Bored Nina in the car....

Hi there! I'm in the taxi that's going to take me from BUD to Pécs. Unfortunately my flight was delayed one hour from gothenburg (damn you wizzair) so the taxi I really was meant to take had to leave without me (they can only let fellow passengers wait for max 2½hrs). Still there was a taxin waiting for me when I arrived but now I have to wait for a passenger coming 4.55pm. It's okay anyway because the driver took us to a supermarket so I could buy some stuff and there is internet in the car! Yay

Inga kommentarer: