tisdag, oktober 26, 2010

Travel

Strax dags att dra ut till flygplatsen. Allt packat förutom det jag har glömt, men det kommer jag inte komma ihåg att packa ändå. Vet inte hur det kommer att bli med internet i Pécs för jag kommer att bo med lite kompisar i en gemensam lägenhet så jag vet inte om det finns internet där. Det är ju i vilket fall examensperiod så det kommer inte bli allt för mycket uppdaterande.
I värsta fall så hörs vi om en månad. Ta hand om er där ute.

Soon time to go to the airport. I have packed everything except the things I've forgotten to pack, but I won't remember them anyway ;). Don't know if I will have any internet in Pécs. I'll be living together with some friends in a shared apartment, and I don't know if it will be internet there. Anyway it's examperiod so I won't have time to update alot. In worst case scenario I'll write to you again in a month. When I'm back in Sweden again. Until next time, take care!

2 kommentarer:

InHungary sa...

Börjar inte tentaperioden i december? :)

Nina sa...

Jo för alla andra år gör den det. Men eftersom jag går sista året så är det lite andra regler eftersom vi inte befinner oss i Ungern speciellt mycket :)