lördag, oktober 23, 2010

Family

Nu har jag flyttat från Fredrikstad. Helt otroligt vad tiden går. Vi stannade på vägen hem i Trollhättan och tittade på min nya lägenhet. Sedan satt vi resten av vägen hem och diskuterade inredning. Idag har jag varit på stan och inhandlat en vinterjacka. Det behövdes. Nu är föräldrarna iväg på Rondo, syster är på högskoleprovet och jag + katt sitter här hemma. Idag blir jag stadigt förvånad av folk. Men det känns tomt på något sätt. Konstigt att vara här i Göteborg igen.

I have now moved from Fredrikstad. Unbelievably how time passes. We stopped on the way home in Trollhättan and looked at my apartment. The rest of the way home we spent discussing interior designing. Today I've been in the city and bought a wintercoat. Much needed. Now I'm alone at home. Me and the cat. My parents are at a show at Rondo, sister writing a test. Today people keeps surprising me. But I feel kind of empty in the same time. It's weird being back in Gothenburg.

Inga kommentarer: