torsdag, oktober 21, 2010

Things

Idag gick jag lite tidigare från jobbet för jag behövde gå inom banken före den stänger. Det är första gången på jag vet inte hur många år som jag behövde gå in i en bank. Annars har jag ju en expert till pappa som brukar kunna fixa det mesta men idag tog han inte telefonen. han har väl varit med förr... Nu har jag en lista lång som min arm över saker jag måste göra: packa klart,dammsuga, fixa godsaker till imorgon. Ändå har jag fastnat här vid datorn. Men jag har i alla fall kryssat av två saker på min att-göra lista. Banken och apoteket. Det andra kan faktiskt vänta till efter klockan 17.

I left work a bit earlier today since I had to go to the bank. It's the first time in ages I've been to the bank. usually I have an expert father that can help me but today he didn't pick up the phone He probably knew what to expect when I call all of a sudden. Now I have a looong to-do list: pack, vacuumclean, make something for work tomorrow. Yet I'm stuck here in front of the computer. Well at least 2 things I've done. Bank and pharmacy. the rest can wait until after 5pm. Procrastination is my middle name.

Inga kommentarer: