fredag, oktober 01, 2010

Fredag

hej hopp! Herregud är första veckan redan slut? jag är helt färdig. Efter jobbet så satt jag i köket och pratade i flera timmar med en av tjejerna som också bor här. Lägg till några koppar the och lite 70% choklad med mintsmak så förstår ni att det var superbra slut på veckan. Tillslut fick jag intryckt lite pluggning så att jag inte skulle få dåligt samvete. Min fina plugghelg som jag hade tänkt vara effektiv på försvann i ett nafs. Imorgon blir det Oslo (kul, kul, kul) och på söndag är det jour på barn som gäller (kul, kul) och vips kommer det vara måndag igen!

Hi! OMG first week is already over. I'm so tired. when I got home from work I sat in the kitchen for hours and talked to one of the girls who also live here. Add several cups of tea and dark chocolate with mint to the equation and you can all see what a great way to end the week it was. finally I managed to squeeze in some studying to decrease the bad conscious. My supereffective study weekend has somehow magically disappeared. Tomorrow it's Oslo (fun, fun, fun) and on sunday it's duty at paeds (fun, fun) and in no time it's monday again!

Inga kommentarer: