lördag, maj 10, 2008

Tillbaka på brottsplatsen

Ja jag var tillbaka på biblioteket idag. Men jag försökte gömma mig för folk. Helt olik mitt vanliga jag satt jag rätt upp och ned i en stol helt osminkad, svarta byxor en gammal tenniströja från en handkirurgträff för några år sedan och en tröja med luvan på och dragen fram så jag inte skulle se världen runt omkring. Å skrattade när hon såg mig och sa yo yo from da hood. Det ser helt knäppt ut men det funkar så bra att ha luvan på sig så man blockar ut världen runt omkring sig när man pluggar. Det och iPod i öronen är oslagbar kombo.
Dessutom var det inte så mycket folk på biblioteket idag så jag slapp chocka fler människor.
Har haft en bra läsdag. Mycket har gått in (hoppas jag) men imorgon så blir det miljöbyte. Då ska jag hem till K och plugga där. JAg spenderar all min tid i skolan nu för tiden så det ska verkligen bli skönt att sitta någon annan stans för en gångs skull. Undra om jag kommer bli saknad i skolan haha. Jo av kaffemaskinen kanske=)
Tack belsebub för dina söta kommentarer=)

Nu ska jag gå och ta tag i disken som jag lovat mig själv att jag skulle göra. Äsch vad jobbigt att jag alltid sparar sånt till sist. Lika bra att få det gjort på en gång men neeeeej jag ska alltid dra ut på det till sekunderna för jag går och lägger mig!

Inga kommentarer: