söndag, maj 04, 2008

Men äntligen var det söndagskv'äll!

Ja jag längtar faktiskt efter att skolan ska börja igen. Det blir så galet att gå och inte ha några lektioner utan man bara sitter och pluggar hela tiden och inte får något avbrott.

Så idag roade jag mig emellan varven med att fylla upp en lista på namn på olika syndrom jag stöter på under frågornas gång. Bara idag kom jag upp i 16 st! Haha stört!


Sen så fick jag rå skoskav när jag försökte mig på att ge mina fruktansvärda puma skor ett nytt försök. De är verkligen ett helvete att ha på sig. Man går liksom aldrig i dom. Varenda gång man använder dom så blöder hälarna. Nu har jag fått nog! Vidriga skor. Fullständigt vidriga!


Sen blev jag så trött på pathology till slut att jag blev arg, irriterad gav upp och gick hem


Min husfluga är borta... Vet inte var jag har gjort av honom men han kommer väl fram lagom tills jag ska gå och lägga mig. Det brukar han göra!

Nu ska jag se på film, käka tortillachips och bara gotta mig! För det är jag värd=)

X

Inga kommentarer: