söndag, maj 04, 2008

Men vilken härlig dag!


Jag är vaken. Jag snoozade bara väckarklockan i fem minuter så jag är dessutom i tid! Wow det är helt underbart ju!. jag har hunnit duscha, äta frukost, läsa tidningen på internet, gjort iordning smörgåsar till skolan, gjort lite damage-control av mina naglar samt diska upp efter mig.
Vilken grym start på dagen! Jag är så glad! Jag är dessutom på ett helt strålande humör.

Jag har fortfarande ingen röst. Eller jag antar åtminstone det. Det är ju inte direkt så att jg går och pratar högt med mig själv när jag går omkring här hemma men jag försökte mig på lite ljud tidigare imorse och det som kom ut ur munnen lät som en blandning mellan ett får och kalkon. Typ.
Sen har jag fått ett nytt husdjur. En fluga som vägrar att lämna mig ifred. Varje morgon försöker jag släppa ut den för att den ska få rastas men flugan tittar på mig som om jag vore knäpp och det ser verkligen ut som om den säger: Tror du jag är dum i huvudet eller? Aldrig att jag går ut i den kylan.
Och varje kväll så har flugan klaustrofobi och tar ut sin skräck genom att surra 50 miljoner varv runt Ninas högra öra!
Nej nu ska jag hoppa iväg till skolan! Puss på er=)

Inga kommentarer: