onsdag, maj 07, 2008

Med ett stort leende på läpparna


Avslutar jag denna dag! Den har varit för jävla bra får jag faktiskt säga!

Head of pathodepartment var tillbaka som föreläsare för första gången denna terminen idag. SJukt kul att att ha honom tillbaka igen och han var i sitt esse!

Fick mycket gjort på biblioteket effektivt! PAthology competition som var svårt mycket svårt. Vi får se om några english program kommer in på top tio. Brukar enbart vara ungrare alla andra år. Men jag håller tummarna för att någon på mitt år ska lyckas! Det kommer inte jag göra men det var en kul övning inför examen.

Var och tränade också innan tävlingen och sedan efter tävlingen häckade jag på biblioteket fram tills tio i nio då jag var ensam kvar efter att alla kompisar hade lämnat mig. Då fick jag nog och gick hen för att bara konstatera att jag vet inte vad man gör när man e hemma och inte ska sova.

Jag har druckit en kopp thé i alla fall och var så dum att jag lovade att jag skulle komma till skolan klockan sju imorgon bitti. Ångrar mig redan! Men nu måste jag i alla fall gå och lägga mig om jag ska klara av att hålla mitt löfte.

Ha en underbar kväll allesammans och smile för fan vad bra livet kan vara trots att examensperioden är på ingång! Ge er själva en stor kram!

Inga kommentarer: