söndag, maj 11, 2008

This is the road to hell


Jajamänsan fan de är måndag imorgon. Ångestvecka med stort Å. Ninas hjärna har bestämt sig för att ignorera det faktum att det är en vecka kvar till examensperioden börjar. Det är ett svart hål ochj jag längtar tills sommaren och jobb och praktik och allra mest längtar jag faktiskt till hösten. En sak i taget i alla fall. Sitter här nu och smygtröstar mig själv med varm choklad. Det är så nära godis man kan komma utan att äta det. Eftersom jag inte tilllåter mig själv att handla in kakor etc för jag bara äter upp det och har inte tid att baka någratack och lov så blev det varm choklad ikväll...

Jaja nog om det idag har jag bytt studiemiljö till min gamla lägenhet och kära K. Det var så skönt! Precis vad jag behövde! Imorgon är det helgdag här i ungern. Detta ska firas med att plugga=)

Nej nu ska jag vara allvarlig igen. Ni som har följt mitt svammel här en tid vet att under exam periods så drar jag ner bloggskrivandet till ett absolut minimun. Nu är det dags att göra detta även denna gång, självklart kommer lite inlägg då och då (vet att det kommer ett imorgon med veckans medicinska ord) men annars så kommer det råda tystnad. Med största sannorlikhet så kommer jag vara tillbaka för fullt den 4 Juli för då är examperiod officiellt över men förhopningsvis så blir jag klar tidigare och då startar jag upp med bloggandet igen=)

Stor kram till er alla! ta hand om er! Nu ska er medicin studerande totalt ta kål på sin kropp och plågas =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Drick ett glas vatten ibland också är du snäll å inte bara kaffe. Å ta hand om dig...