lördag, maj 03, 2008

God afton!


Idag försov jag mig. Jag vaknade klockan 8. Vet inte hur jag har lyckats att totalignorera min mobil i två timmar men det gjorde jag i alla fall. Så det var bara att slänga i sig frukosten och hoppa raskt iväg till skolan. Det lyckades jag med på ca en timme så det var inte så farligt. Sen blev det massiv studie av andra terminens pathology. Kom precis hem från skolan. Var i och för sig hemma en kort sväng tidigare idag eftersom det blev så jäkla kallt att sitta på fjärde våningen i kort kjol. Så jeansen fick åka på igen.
Hade en grymt effektiv dag och känner mig så bra till mods just nu!
Dessutom hade jag det stora nöjet att ha världens sexigaste whiskeyröst idag. Haha bara skojar det var inget som var det minsta sexig med den. När jag vaknade upp imorse hade jag totalt tappat rösten! Det var viskningar som gick bra men så fort jag skulle höja rösten det minsta så lät det som jag var i målbrottet (stemmeskifte?). Kul kul! Folk tittade på mig som om jag hade varit en komplett galen människa! Vilket jag är! Men det behöver väl inte dom veta=)
Nu ska jag käka lite kvällsmat och sen bara relax. Fasen vad livet är härligt

Inga kommentarer: