torsdag, maj 08, 2008

Jag är helt slut


Vilken intensiv dag det har varit!

Har problem med att tala om vilken dag det är idag men jag tror det är torsdag! Nu har dagarna börjat gå in i varandra igen! Mysigt värre! Jag ser i kors så jag ska snart krypa till kojs det skulle bara varit väldigt trevligt om tvättmaskinen som jag startade när jag kom hem skulle kunna bli färdig först. DEt hade indeed varit trevligt! Ser fram emot helgen. Inga lektioner bara en massa råplugg. Har kaffeknarkat idag men hjärnan har varit hyfsat pigg ändå. Tills njurkapitlet var färdigt då crashade även den.

Imorgon måste jag återigen vara i skolan klockan sju för att en föreläsning har blivit inlagd då! Idiotiskt dum tid men jag får väl helt enkelt överleva! Det gjorde jag ju idag=)

Nej nu ska jag sova och sluta skriva osammanhängande! Godantt

Inga kommentarer: