måndag, maj 05, 2008

Hemma en liten tur!


Hej på er alla sköna människor.
Idag när jag vaknade så hade jag ett svart moln rut huvudet. Vad på "tyck-synd-om-Nina-humör". Hade legat vaken halva natten och hostat och var grinig och Public Health gjorde inte det hela så mycket bättre. Rösten är dock snäppet bättre idag. Men jag vet inte varför jag var så ledsen och nere. Jag har verkligen ingenting att skylle på. JO examensperioden är på ingång men det är ingen ursäkt för förutom det så är mitt liv prima.
I alla fall jag trotsade halsen och gick till gymmet ändå för ryggen behövde det och nu mår jag hur bra som helst! Livet är en lek! Nu är jag jäkligt taggad inför eftermiddagen och herrejävlar nu ska jag ta tag och lära mig EpiInfo programmet som jag måste kunna tills imorgon! Varva det med lite tumörer. Nu jävlar!
Taggad till tusen!
Ska bara svepa en kopp kaffe så jag inte somnar i biblio och sen ska jag iväg!
Postar veckands medicinska ord när jag kommer hem ikväll...

Inga kommentarer: