fredag, maj 02, 2008

Sunshine

Hallå!
Vilken underbar dag det är! Åt brunch ute på balkongen! Det blev scones för det är ju så jäkla gott och det är ju inte alls ofta man äter det! Innan det så satt jag och pluggade farma. Läste om antihistaminer och det är ju passande eftersom det är det jag har gått och knaprat på de senaste dagarna.
Nu ska jag ta och packa ihop mina grejer och ta en promenad bort till S eftersom det är dags att fortsätta med repetitionerna av första terminens pathology. Vi har denna och en session kvar ungefär innan allt ska vara klar repeterat!
Det är så jäkla härligt väder ute! Alla som är på Ambrosia Bash-en ute i Orfü måste verkligen ha en underbar time! Men det hade inte gått med allt som måste göras denna helg att fara ut dit. Plus att mina fötter nog tackar mig för det. Det skulle bli för varmt att gå omkring med gips igen.
Äh ska koppla av efter sessionen med en kopp kaffe eller två sen så det är lugn jag är nöjd med helgen. Att helgen är två dagar till är så jäkla underbart!
Puss och kram på er alla

Inga kommentarer: