onsdag, september 26, 2007

Självdisciplin??

Är inget jag äger! Detta är ingen nyhet och speciellt inte för de som går i min fina lilla grupp. För hur många morgonar har Nina lyckats ta sig upp till föreläsningarna? det är inte många! Men imorgon ska jag göra ett ryck... I alla fall om jag inte ska sova bort hela dagen! Men varför varför varför lägger man föreläsningar som inte är obligatoriska på morgonen?då är det 100 000 ggr lättare att bara snooza väckarklockan när den är så vidrig och ringer.
Punkt två är att jag skujlle pluggat ikväll men jag orkar helt seriöst inte! Nu ska jag gå å lägga mig! Så här tidigt tänker säkert ni som känner mig från nattuggledagarna... Men Nina måste ha blivit gammal för nu är rapport slut och jag och höftprotesen ska gå å lägga oss...
Har sjukt mkt som måste fixas imorgon och en hel del som borde fixats idag men ack nej acck nej! AAAAARRRGGGH måste/vill/måste ha helg nuuuu!

Inga kommentarer: