onsdag, september 12, 2007

I'm lovin' it!

Ja hej och hå! Nu är jag här igen! Jag lever fast det har varit en intensiv start på skolan! Men shit var roliga kurser! Det kommer bli dödsmycket plugg men jag älskar ämnena än så länge! Lite småkul är att jag har autopsy course (obducering) och basic surgery på schemat!
Jaja nog skolprat det har vi tillräckligt med i normala fall! Jag har tagit och börjat packa ihop mina små prylar så sakta och det är lite ledsamt men c'est la vie. På tala om livet så har jag även bestämt mig för att ta tag i mig själv. Nu är jag 22 och det är dags att börja bete sig vuxet även om det innebär vissa förluster...
Jag skrev ju här tidigare om min härliga klumpighet som oftast hör tonårstiden till men som på något mystiskt sätt har stannat kvar i mig! Denna veckan har jag även lyckats att hälle ut skållhett kaffe över handen på mig samt ytterst graciöst om man får lov att säga så själv missat ett trappsteg i Js trappa och landat på marken snabbare än någon hinner säga histopathologyslide..... Jag har många ursäkter för hur dessa saker händer men som en del av mitt nya liv så bjuder jag bara på det;)
Nu ska jag öva mig på att skruva på och av kranarna med armbågarna härhemma=)

Inga kommentarer: