torsdag, september 20, 2007

Bye bye

Ja idag är det sista dagen för min lilla flytt! Summan av allt packandet kan lätt sammanfattas med OJ jäklar vad mycket skräp jag har! Jag har sorterat och sorterat och lagt bort och slängt men fortfarande så är det massa grejer som är kvar att flytta!
Sen undrar man ju lite hur det kommer att gå i den nya lägenheten men det blir nog bra tillslut! Det som är värst är att det dröjer ett tag innan internet blir inkopplat så detta är på sätt och vis ett hej-då-bloggen-på-ett-tag inlägg... Hur ska jag klara mig utan internet? Aja det kommer nog göra mig till en bättre läkare i slutändan för jag kommer veta hur drogberoende känner sig på rehabiliteringskliniker samt att jag kommer få tid till att plugga! Eller se på film om jag känner mig själv rätt;)
Har dessutom lyckats gå och dra på mig höstens första förkylning och igår gav tanten i apoteket mig fel droger! Suck! Men idag har jag fått mitt ibuprofen så nu blir nog allting så bra såbra!
Det blir nog en liten tripp till B-pest nästa helg!!! Trevligt trevligt! Hello IKEA!!!!!!
Nu måste jag packa färdigt för imorgon så ska här flyttas!
Tjipp tjipp

1 kommentar:

Anonym sa...

...va synd att du inte fick dina vanliga droger...






:)