tisdag, september 25, 2007

Nina is här!

Oj oj hon har lyckats få tillbaka sin drog i några sekunder i alla fall!Farligt farligt!
Hej på er alla! Nu äro jag inflyttad i den nya lägenheten! Lite kvar finns det att ordna i alla fall (som typ diverse möbler) men Ikea blir det på lördag och jag ser fram emot detta något så otroligt! Ska bli gött att få en bokhylla att sätta alla mina böcker i och lite fler byråer till mina kläder haha...
Skolan snabbar på frammåt! Jesus vecka tre redan!! Aaaah jag borde plugga detta äro inte bra inte bra...
Men men! Intressant utegångshelg bakom mig och en kul skolvecka framför nu när måndag och tisdag är avklarade! Imorgon blir det att scrub in på basic surgical techniques mm!
Gud nu är jag så trött så jag ska nog bara se en film om sen sova sova sova!
Ciao på er alla underbara människor!

Inga kommentarer: