lördag, september 15, 2007

Besegrad

Jag gav upp tillslut i kampen mot MSN och svalde min stolthet och bad om hjälp! Jag trodde att jag hade provat allt ALLT men min vän Mr J fixade fram en länk på typ tre hundradelar av och sen när installationen var klar så funkade allt igen. HUR ÄR DET MÖJLIGt???!!! Jag vill också kunna fixa saker så lätt! Haha och nu sjönk nivån på detta inlägget till nivån hos en 10 åring! Men det är så sjukt irriterande!
Tja nu i eftermiddags så har jag ätit min variant av bakismat-grekisk sallad och en yoghurt! Eftersom jag vaknade klockan 19 så kan jag tala om att jag är oförskämt pigg just nu i kroppen fast huvudet vill bara återvända till under täcket!
Jag förstår inte detta! Mådde bra imorse och flera timmar efteråt men på eftermiddagen kvällen så blev det värre! Sånt här gillar vi inte!
Ja ja jag tror nog att jag ska ta och gå å lägga mig och läsa lite eller något som inte kräver tankeverksamhet! Puss på er

Inga kommentarer: