lördag, september 15, 2007

Saker och ting man inte ska göra...

när man är trött:
Man ska inte försöka sig på att lösa några som helst tekniska problem för det blir garanterat sämre... Som idag när MSN tvingade mig att uppdatera programvaran och sedan när det nya programvaran var installerad så totalvägrade den att starta konversationer. Nina trodde att hon skulle kunna fixa detta med dramatiska följder. Helt plötsligt försvann Internet Explorer som webbläsare och standardprogram för det ena och det andra byttes ut och allt blev bara kaos! Då fick jag nog och gick och lade mig i sängen för att läsa lite och vaknade tre timmar senare! Bra riktigt bra! NU är jag trött med koffeinabstinens och här major problem med att ställa allting till rätta på datorn! Vart ska jag börja någonstans....

Inga kommentarer: