lördag, juni 30, 2007

Planering

Ja att planera sista dagen innan man reser någonstans är alltid lika kul att göra. Speciellt eftersom det aldrig blir som man planerat! Senaste gången jag och K var innanför dörren idag var klockan 10.30 på morgonen. Sen har vi varit upp och ner och överallt i hela Pécs och fixat grejer, tagit ett glas vin på Replay, köpt vin till mina kära grannar som plockar upp mig på flygplatsen imorgon, varit hos Il och sist men inte minst ätit en flera timmar försenad middag på Arizona. Vi kom inspringande genom dörren klockan 00.20 och ingen av oss hade packat ner så mycket som en T-shirt! Nu har vi båda fladdrat runt i lägenheten så det skulle inte förvåna mig om jag kommer till Gbg utan ett enda par byxor eller något liknande! Väldigt intressant taktik! Men jag har i alla fall städat ut kylskåpet så förhoppningsvis så är det ingen gammal ost som kommer att möta oss i dörren när vi kommer tillbaka i augusti....
Med detta tackar jag för mig och nästa gång vi hörs så kommer det vara från gamla goa götet. Snacka om jet lag eftersom jag kommer vara vaken i minst två timmar till då jag har lovat att hjälpa K ner med resväskan. Hennes taxi kommer 04.40.... Yay detta kommer att bli kul! Precis som vanligt!
Kram på er alla

Inga kommentarer: