måndag, juni 25, 2007

En liten matpaus...

...framför datorn. Hade ingen som helst aptit då det var frukost imorse för två dagar med temperatur strax under 30 strecket var allt vi bjöds på. Idag är det full möjligt att koka potatisar ute på balkongen om vi hade haft någon! Det skulle naturligtvis ta lite längre tid men eftersom vi bor så högt uppe är ju kokpunkten lägre här (tänk Mt Everest) så vi får nog middag tillslut i alla fall. Nåväl åter till där jag började! Eftersom jag inte fick i mig så mycket så började magen kurra runt ett-snåret och nu tar jag mig en liten ungersk lunch. Formen på den lila ungerska lunchen är en csirke-szendvics som smakar helt okay men lutar lite åt pappershållet.
Men nu är jag mätt som en plätt och hjärnan har förhoppningsvis fått glukoset som den behöver för att orka med eftermiddagens biokemi! Jag har det härliga topics-en protein metabolism och signal transduction på schemat! Can't wait I'm so excited! Skönt att det är fler än jag som vill ha lov. Fick sms från D som bekräftade den saken idag! I'm not alone

Inga kommentarer: