tisdag, juni 26, 2007

Biokemi

Eftersom alla har bett mig om så ihärdigt att visa vad jag håller på mig just nu;) så tänkte jag slänga in biokemi special. Vad Nina har sysslat med fram tills 1pm idag helt enkelt! Blev inspirerad av härskarinnan av underjorden;) belsebub du vet vem du är efter vårt samtal igår!

So here it is! Metabolism at a glance by Nina *fanfar*




Stolarna finns där som en markör för att man ska se hur stor min skapelse är. Som astronomiläraren för många år sedan lärde mig. Man ska alltid lägga till en markör! så nu gjorde jag det! Det var inte alls så att stolarna redan stod och höll uppe whiteboarden så jag kunde skriva nej då! Only 4 u!
När lunchpausen (túróvarázs + vitaminbrus) snart slut och det är dags att gå ner och börja på eftrmiddagens arbete! Whiteboarden e utsuddad och lite senare e det dags för urea cycle och aminoacids! Släng in lite insulin signaling och signaling of the senses så har du en gó mix att hålla på med i eftermiddag!

1 kommentar:

Anonym sa...

men lyser den? =)