onsdag, juni 13, 2007

Trött som jag vet inte vad

JAg är så himla trött... Tack och lov så är det bara nedför trappan till sängen... Men jag fastnar alltid vid datan! Skärpning Nina detta måste ändras på... Någon gång.... Idag blev en bra dag trots allt. Började inte bra och blev definitivt inte bättre när jag måste hålla på och krångla med ungerska banker innan jag har ätit lunch. Höll på att få ett ilske-utbrott hungarian style men lyckades jag behärska mig! Sen vände allt på en femöring och blev bra, väldigt bra tiull och med!
Nu under eftermiddagen har jag agerat Lázár och hjälpt K (eller försökt) med anatomin! Men nu ska jag göra som min kära fär säger och gå och lägga mig. Han har iofs sagt detta till mig många gånger men någon gångs kan man ju faktiskt låtsas som om man lyssnar;)
natti natti

Inga kommentarer: