tisdag, juni 12, 2007

Ge tillbaka mina pengar!!!

Gud var irriterad jag blir!
Idag så åkte jag som sagt var till skolan! På vägen tillbaka så skulle jag bara snabbt in på Konzum och handla lite mat till middagen... Innan jag går in på Konzum så går jag till en ny ATM som har kommit upp på Kossuth Tér eller vad sjutton platsen nu heter. Knappar in allt frid och fröjd och den börjar räkna upp pengarna men sen helt plötsligt så slutar den och talar om för mig att den inte kan fullföra transaktionen... Jag tyckte detta var lite mysko så jag gick hem och kollade bankkontot... Då hade automaten dragit pengarna som jag skulle ta ut från kontot utan att ge mig några i handen. =("Y)%HF?E)¤UJY#=?%&(?)&(U= tänkte jag och så fick jag springa ner till banken för att skälla på dom. Voff voff senare så ska de föra tillbaka mina stulna pengar på kontot fast detta kan ta en dag eller två... WTF!!!! Ge mig mina pengar tillbaka!!!!!
*Morr*

Inga kommentarer: